Voor wandelend Deventer en e.o.

Neem  eens  een kijkje bij de driehoek. Zo kunt u bijna alle dagen terecht voor info over de wandelvereniging, de Driehoek is tevens  de thuisbasis van de wandelverenigingdeventer

Wanneer  U lid  wordt van de  wandelverenigingdeventer krijgt U.

1.Lidmaatschapskaart KWBN. Bij het lidmaatschap van 27 Euro per jaar, of

2. Het landelijke clubblad "Wandel" 1x per 3 maanden. En het landelijk wandelprogramma . Bij het lidmaatschap van 29 euro per jaar,en

3. Korting inschrijfgelden 4daagsen; Apeldoorn en Nijmegen .en

4. U krijgt ook op de andere wandeltochten uit het landelijk wandelprogramma een korting van 1 euro.

5. En U bent dan ook meteen lid van Speelpark de Driehoek.

Nadat de betaling binnen is gaan wij over tot het aanvragen van uw lidmaatschap van de bond, dit kan enkele dagen in beslag nemen.

Voor de ledenadministratie van de  WVD kunt  U terecht bij:

De heer B.J.A. Jansen van 't Laar
Functie: Bestuurslid
Eemstraat 4
7417 XW Deventer
Telefoon:            0570 - 608889
mobiel:               06 - 10373702
Email: bennie1946@home.nl

Bankgegevens
Rekeningnummer: NL 80 Rabo 015.45.56.475 (Rabobank)
LET OP!!: Ter name van: Speelpark de Driehoek..

Als  U lid wilt worden kunt u hieronder een inschrijfformulier van de wandelvereniging Deventer downloaden.

klik op onderstaand download icoon voor
aanvraag lidmaatschap pdf document20171.
Adobe Acrobat document 382.3 KB
inschrijfformulier
driehoekjimdo.jpg
JPEG-bestand 135.2 KB

Voor  een mededeling of verslag ,  vul dan onderstaand formulier in.

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Commentaren: 0

Commentaren: 2

redactie (donderdag, 23 februari 2017 10:51)

donderdag 26 februari 2015 13:42 | Geschreven door Redactie | | |
    We hebben met ze vijven op 14 februari in zwolle de blauwvingertocht gelopen  we hebben er 30 km gelopen het was wel een leuke tocht alleen het waren veel harde wegen in de stad en weinig bossen maar verder was het ok. Op  21 februari hebben we deel genomen aan de wandeltocht,  in holten  dat was wel een pittige tocht met veel heuvels  ook dat was weer een gezellige tocht, ondanks dat er een paar druppels regen vielen we waren met  3 personen ,  groeten wandelvrienden.
    Laatst aangepast (zondag 14 juni 2015 08:12)
    vrijdag 25 januari 2013 00:00 | Geschreven door Administrator | |  Ook  zijn we gaan wandelen in Epe de herfst kleurentocht op 4 Oktober het was mooi weer om de lopen het zonnetje scheen. we waren met 5 personen het was een leuke tocht,  we wandelen over de heide en veel bos we hadden veel plezier onder elkaar,  we zouden graag meer wandelaars met ons mee laten lopen dus als je zin hebt in wandelen,  meld je dan aan bij onze vereniging
    Laatst aangepast (donderdag 05 februari 2015 21:25)
    In verband met de grote hoeveelheid spam is ervoor gekozen om berichten eerst goed te keuren voordat deze worden geplaatst op het gastenboek. Wij hopen op jullie begrip voor deze actie.