Voorstad oost zoekt wandelaars

Deventer sport bedrijf Deventer is in samenwerking met de Wandelvereniging van Deventer gestart

met de activiteit wandelen in de wijk Voorstad-Oost. Vanuit Voorstad-Oost worden het gehele

jaar door tal van sportactiviteiten georganiseerd voor alle leeftijdsgroepen. Iedere donderdagmiddag staat er een mooie wandeltocht van ongeveer

één uur en een kwartier op het programma onder leiding van professionele wandelaars van de Wandelvereniging van Deventer. Om 13.30 uur gaat de wandeltocht van start

bij speeltuin de Driehoek, gelegen aan de Rielerweg 110 in Deventer. Ter kennismaking is deelname aan de eerste wandeltocht kosteloos,

daarna bedraagt deelname 1,50 euro per wandeltocht. Bewegen is leuk, werkt ontspannend en zorgt ervoor dat mensen beter

tegen stress bestand zijn. Dit zijn goede redenen om te gaan bewegen. Maar toch beweegt de helft van de Deventenaren  te weinig. Onder voldoende

lichaamsbeweging verstaan we vijf dagen in de week 30 minuten bewegen. Met bewegen wordt niet alleen sport bedoeld, ook klussen in

de tuin, het huis stofzuigen of boodschappen doen op de fiets zijn vormen van lichaamsbeweging. Bijna iedereen kan 30 minuten per dag bewegen!

Meer informatie over het wandelen in Voorstad-Oost is verkrijgbaar via Marline  Wiggers, medewerker Sportieve Leefomgeving van Sportbedrijf Deventer via e-mail R.Ganzevles @sportbedrijfdeventer.nl  of telefoonnummer 06-11778362.

Bovenstaand artikel is overgenomen van Deventer Extra de volledige publicatie kunt u lezen onder:

Bijna elke donderdagmiddag  gaan wij wandelen onder deskundige leiding.

Wij starten om 13.30 uur bij wijk en speeltuin de Driehoek Rielerweg 110 Deventer.

Kosten €3.00 incl. kop koffie of thee. Inlichtingen Wandelvereniging Deventer tel.06 53329960.

Huldiging Vierdaagse lopers

Voor  van de huldiging van de 4 daagse lopers.  Had elk lid  van de  W.V.D.  een uitnodiging ontvangen.

Er werd in de uitnodiging gevraagd  om af te zeggen  als je niet aanwezig kon zijn.

4 Personen hadden zich afgemeld. Er was op 25 personen plus aanhang gerekend maar er waren helaas slecht 12 personen aanwezig.

Toch werd het een hele leuke avond. Er werd begonnen met een kopje koffie met een overheerlijk soesje, daarna kwam er een toespraak van de voorzitter van de vereniging Dhr. Harry  Muilerman  waar iedereen gecomplimenteerd werd met de geleverde prestatie. Daarna werden er bosjes bloemen aan de lopers overhandigd.

Na het officiële gedeelte kwamen de hapjes en de drankjes op tafel waarna het een gezellige avond werd. Om plus minus 22.00 uur keerde iedereen tevreden huiswaarts.

Het was een geslaagde avond waar iedereen genoten heeft.

De Redactie.