Voor wandelend Deventer en e.o.

Neem  eens  een kijkje bij de driehoek. Zo kunt u bijna alle dagen terecht voor info over de wandelvereniging, de Driehoek is tevens  de thuisbasis van de wandelverenigingdeventer

Wanneer  U lid  wordt van de  wandelverenigingdeventer krijgt U.

1.Lidmaatschapskaart KWBN. Bij het lidmaatschap van 27 Euro per jaar

2. Het landelijke clubblad "Wandel" 1x per 3 maanden. En het landelijk wandelprogramma . Bij het lidmaatschap van 29 euro per jaar.

3. Korting inschrijfgelden 4daagsen; Apeldoorn en Nijmegen .

4. U krijgt ook op de andere wandeltochten uit het landelijk wandelprogramma een korting van 1 euro.

5. En U bent dan ook meteen lid van Speelpark de Driehoek.

Nadat de betaling binnen is gaan wij over tot het aanvragen van uw lidmaatschap van de bond, dit kan enkele dagen in beslag nemen.

Voor ledenadministratie WVD bij:

De heer B.J.A. Jansen van 't Laar
Functie: Bestuurslid
Eemstraat 4
7417 XW Deventer
Telefoon:            0570 - 608889
mobiel:               06 - 10373702
Email: bennie1946@home.nl

Bankgegevens
Rekeningnummer: NL 80 Rabo 015.45.56.475 (Rabobank)
LET OP!!: Ter name van: Speelpark de Driehoek..

Als  U lid wilt worden kunt u hieronder een inschrijfformulier van de wandelvereniging Deventer downloaden.

klik op onderstaand download icoon voor
aanvraag lidmaatschap pdf document20171.
Adobe Acrobat document 382.3 KB
inschrijfformulier
driehoekjimdo.jpg
JPEG-bestand 135.2 KB

Voor  een mededeling of verslag ,  vul dan onderstaand formulier in.

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Commentaren: 0

Commentaren: 2

redactie (donderdag, 23 februari 2017 10:51)

donderdag 26 februari 2015 13:42 | Geschreven door Redactie | | |
    Laatst aangepast (zondag 14 juni 2015 08:12)
    vrijdag 25 januari 2013 00:00 | Geschreven door Administrator | | |
    Laatst aangepast (donderdag 05 februari 2015 21:25)
    In verband met de grote hoeveelheid spam is ervoor gekozen om berichten eerst goed te keuren voordat deze worden geplaatst op het gastenboek. Wij hopen op jullie begrip voor deze actie.